#filesell_pps_div1{margin:5px auto;padding:5px;min-width:300px;max-width:500px;border:1px solid #a9a9a9 !important;background-color:#ffffff !important;color:#000000 !important;font-family:tahoma !important;font-size:13px !important;line-height:140% !important;border-radius:5px;} پاورپوینت فصل دهم کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر(تمايز و تعيين جايگاه در بازار ابزارهاي تمايز رقابتی) پاورپوینت  فصل دهم کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر(تمايز و تعيين جايگاه در بازار ابزارهاي تمايز رقابتی)   19اسلاید   هر شركت بايد راههاي خاصي را كه از طريق آنها كالاي خود را از ديگر كالاها متمايز ساخته و براي آن مزيت رقابتي فراهم مي‌كند مورد شناسايي قرار دهد. — — تمايز: عبارت است از طراحي و تعيين يك سري تفاوتهاي معني‌دار با اين هدف كه آنچه شركت ارائه مي‌كند از محصول رقبا جدا شود. — — یک شرکت با چه دقتی می تواند آنچه را که در بازار عرضه می دارد از رقبا متمایز گرداند؟اجازه دهید آنرا در پنج بعد بررسی نماییم.     متغييرهاي تمايز — 1 -  كالا (محصول) (ويژگيها ـ عملكردـ انطباق ـ دوام ـ اعتمادپذيري ـ تغييرپذيري ـ شكل ـ طرح) — 2- خدمات ( سهولت سفارش ـ تحويل ـ نصب ـ آموزش مشتري ـ مشاور با مشتري ـ تعمير و نگهداري ـ مختلف) — 3-كاركنان ( قابليت توانايي ـ تواضع ـ اعتبار پذيري ـ اعتمادپذيري ـ واكنش‌پذيري ـ ارتباط) — 4- كانال توزيع ( پوشش ـ تبحر و تفحص ـ عملكرد) — 5- تصوير ذهني ( سنبل ـ رسانه نوشتاري ـ بصري ـ فضاي پيرامون ـ ر . دریافت فایل

دانلود پاور پوینت رفتار درمانی

پاورپوینت با موضوع حافظه، انواع حافظه های کامپیوتری و ساختار آن ها

پاورپوینت مفید کنترل ریزبرنامه نویسی شده - 36 اسلاید

پاورپوینت درس دوم زبان انگلیسی پایه هفتم (My Classmates)

پاورپوینت با موضوع طراحی هتل و مطالعات اقامتي هتل

پاورپوینت درباره تحقیق درسی با موضوع منظومه شمسی - 14 اسلاید

پاورپوینت کارگاه خلاقیت و نوآوری سازمانی

ـ ,— ,تمايز ,important ,بازار ,تعيين ,و تعيين ,در بازار ,تمايز و ,ابزارهاي تمايز ,تعيين جايگاه ,بازار ابزارهاي تمايز ,ابزارهاي تمايز رقابتی ,فیلیپ کاتلر تمايز ,بازاریابی فیلیپ کاتلر

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مطالب اینترنتی ارزان سرا آمونیوم دی کرومات ژست اپتیک دانلود آهنگ جدید | نبض موزیک وبلاگ تخت خواب pdfketab portatoo سئوسازی